cileklipastasever biz tekirdağ da oturuyıruz ankaraya gelmemiz çok zor şuan sadece İstanbulu düşünüyoruz İstanbul bile bize uzak geliyor, bugün Bi doktora gittim içime çok sinmedi aslında, şuanlık İstanbuldaki bahçeciyi gitmeyi düşünüyorum, önemli olan doktorun içimize sinmesi herzaman, ama bazı okuduğum yerlerde bahçeci doktorları hakkında çoğu şeyi asistanlar yapıyor diyorlar, doktorlar çok ilgilenmiyormuş diye duydum ama bazılarıda çok iyi yorum yapmış kararsızlık resmen