buyuklerin bu ultrason korkusu ne ya anlamıyorum 6 haftada bir muayene olmaya gidiyorum buna bile cok karısıyorlar biz hamileyken en fazla 2 kere gittik ultrasona şimdiki gebeler ikide bir gidiyo vs vs
bebeğin suyu azaldıysa veya erken alınması gerekiyorsa bunu hiç düşünmüyorlar
başta gitme gitme lafları edip sonra sen bilirsin istyorsan git demeleri..