Merhaba kızlar adetim 2 gün gecikti dün sabah test yaptım pozitif çıktı. Ve neredeyse 1 dakika sonra hemen pozitife döndü.Dün akşam da açık pembe renk akıntım oldu. Henüz kan tahlili yaptırmadım ama testim pozitif mi sizce ? Ve bir kaç belirtim var. Ve anne olacağımı hissediyorum
 