Kızlar gelişim geriliği demek istemiyorum ama belki geç dollendi bilemeyiz adetin baslangicina göre hesaplanıyor ama zaten biz daha adet oluyoruz yani ondan sonra ne zaman tuttu dollendi bilmiyorum herneyse kilosu da 1500 çok az bence bilmiyorum tabi inşallah sağlıklıdir benim gibi olan varmı