Figen-nct Kızlar 20 Nisan adet günüm bugün tam 5 gün gecıktı ve bu hafta kasıklarım da gün içinde ağrılar giriyor sonra hemen gidiyo hiç boyule olmadım 5 aydır evliyim böyle olup hamile olduğunu öğren varmı
Deletedmom_103 Figen-nct 5 gün nasıl dayandın test yapmadan. Evet kasık ağrısı mevcut hamilelik belirtilerinde ama ben yaşamadım sadece göğüs hassasiyetim vardı. Hayırlısı olsun 🌺
sevaldqn1 Figen-nct normal.adet gecikmesi 7 ila 10 gün olarak geçiyormuş.. gene de test yapin derim ben 10 gün beklemistim🌸
ozlem_yasn03 Eğer şüpheniz varsa test yapin. Hamilelik başlangıcında kasik ağrısı adet gecikmesi en olası belirtilerden biri
Figen-nct ozlem_yasn03 normalde benım 7 gün sürüyo adetim o zaman kadar bekliyim dedim tam ner olsun diye inşallah vardır 🤲
Figen-nct Deletedmom_103 korkuyorum yine olmaz diye o çizgiyi görmem diye iki gün daha bekleyin diyorum sizin fikriniz almak istedim
Deletedmom_103 Figen-nct kız 5 aylık evlisin zaten burda 10 yıl olmayan varmış sakin. Allah gönlündekini nasip etsin 🌺
Figen-nct Kubrakarahan oda ilk zaman oldu iki gün sürdü Şuan yok ama sadece kasıklarımda ağırlar oluyo ve gıdıyo
Figen-nct sevaldqn1 şuanda 8+4 haftalık hamileyim çok şükür ❤️ rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Figen-nct Anneolmakistiyorum_ ilk zaman ki biz çok yok cnm rekli tarihi geldiği zaman çok oldu sonra gıtı