adn111 bizim ailede genetik sanırım annemde de ablamda da erken gelmiş ben ilk 4 aya girmeden siyah sütyen giydiğimde fark etmiştim beyazımsı sarımsı birsey bulaşmış gibiydi sonra doktora söyledim süt gelmiştir korkma dedi hala da devam eder öyle litre litre gelmiyor ama duştan çıkınca sızıntı gibi geliyor ama kimseye söylemedim etrafımda çok hamile var gelmeyen var herkeste olacak diye birsey yok takma sen önemli olan doğumdan sonra gelmesi takma Kafana kimseyi boşver 🙋🏼♀️