bebikom1 Merhaba 23 haftalık hamileyim kulağımda enfeksiyon oluştu doktor da amoklavin 1000 mg yazdı. Gebelikte kullanılır dedi doktorum da kullanabilirsin dedi ama içim hala rahat değil. Aranızda kullanan oldu mu bilgisi olan var mı?
BozkrtArs bebikom1 ben hamileliğimden beri 2 kutu kullandım hem daha başlangıçlarındaydı hem de bir iki hafta önce dişimden dolayı yine kullandım.Enfeksiyon daha kötü kuzum bebeğe geçerse asıl. İlk yavrumda da kullandım. Allaha emanet evlatlarımız. Bunlar asla korkulacak şeyler değil
BBeeBBeeKKoo bebikom1 benim dişlerim iltihaplandı iki kere kullandım hem amoklavin hemde agumentin 20 li haftalardayken suan 31.haftadayım Allah’a şükür bi sıkıntı olmadı kulağındaki enfeksiyon daha zararlı bebek için öyle düşün
Elif_p bebikom1 ben de kullandım bogaz enfeksiyonu olmustu doktorum da onayladı 13.haftalardaydım sıkıntı olmadı
bebikom1 BBeeBBeeKKoo çok teşekkür ederim rahatladım valla 😊 evet enfeksiyon daha kötü tabi umarım geçer bir kaç güne
bebikom1 Damlagulll kullanmadan nasıl geçti peki? Bir de enfeksiyon da çok zararlı değil mi bebek için neden kullanmadınız