Ftmnuurr güven hastanesi Sedef Ramoğlu. Kendisi doktor değil abla gibi Ayrıcalıklar İstanbul’un meşhur doğum hastanesinde çalışmış benim tercih etme sebebim oydu. Normal doğum yanlısı ama asla zorlama yapmıyor seçimi hastaya bırakıyor çalıştığı ekip mükemmel ötesi. Ben normal doğum yaptım ebemden de inanılmaz memnun kaldım o olmasa sezaryene dönerdim resmen 😄 hastane biraz pahalı, milletvekilleriyle anlaşmalı hastaneymiş