Maras46konya-00 Kızlar benim bulunduğum yer konya nın ilçesi merkez bize bir saat kadar uzaklıkta.. Hastaneniz size yakın mıydı doğum zamanı nasıl olacak bilmiyorum önceden mi gidip kalacam doğum zamanı aniden gelirse mesafe de uzakda oluyor
twofruits Maras46konya-00 doğum ilk belirtide hemen pat diye olmuyor sakin olun mesela ben arabayla 20 dk uzaktaydı hastanem kontrol için gitmiştim beklerken kasılmalarım başladı nst açıklık kontrolü falan derken sabah 9 da gittim öğlen 1 di yatış dedi doktor gece 11 de doğum yaptım evde olsaydım o gün kontrolüm olmasaydı akşam 7 de suyum geldi pat diye hastanede beklerken suyum gelene kadar evde beklerdim anlamazdım sancım olduğunu çok hafifti bel fıtığı da olunca onla karıştırmışımdır ağrısını der geçerdim 🤣 su geldikten sonra da bir saat çok uzun bir süre değil ama içiniz rahat edecekse daha yakın bir yere bakın normal doğum olacaksa zamanını bilemezsiniz
usenmedimyaptimbirvelet Maras46konya-00 evet ben meramda oturuyorum medicanada doğum yaptım gece 3te yola çıktık 3.07de ordaydık 😬 hem yollar boştu hem ışık yoktu eşim şehir içinde 180le gitti sanki pat diye hemen doğurcam gibi 8.30da doğumum oldu yani rahat yetişirsin sende tek sıkıntın ağrı sancıyı arabada oturarak çekmiş olacaksın
Maras46konya-00 twofruits henüz daha 19 haftalıgım normal istiyorum ama hayırlısı ne ise olsun yakınlarda yarım saat uzaklıkta var orası da iyi değil hiç. Bir 45 dakikalık mesafe bir de bir saatlik mesafede var ancak inşallah iyi olur yetişirim sorun olmaz
twofruits Maras46konya-00 şimdiden düşünüp kendinizi strese sokmayın hamileliğin tadını çıkarın kontrollerde son haftalarda aşağı yukarı belli olur doğum şekli doktorunuza da danışırsınız durumu ona göre yol çizersiniz