Kızlar bugün kontrolümüz vardı. Her şey çok güzel çok şükür. Hatta yüzünü göstermeyen bebeğim bugün çok net gösterdi. Detaylıdan sonra ilk defa gördüm. 34+2 haftalığım. Doktoruma ne zaman doğum olur diye sordum o da belli olmaz ama aksi durum olursa 37-38 yani 2-3 hafta sonra sezaryenla kurtulursun ama normal doğum olursa da aynısı olabilir sen kendini 3 hafta sonra doğum yapacakmış gibi hazırla dedi. Ben hem çok mutlu oldum hem de çok üzüldüm. Aynı beden de iki can olmaya o kadar alıştım ki. Ben hamile olmadan nasıl yaşanır unuttum😂 çok zorlanıyorum son haftalarim olduğu icin ağrılarım, sancılarım, tuvalet sorunlarım vs çoğaldı ama bilmiyorum. Kötü hissettim kendimi🥺 Siz de böyle misiniz?