Azraa33 Yakut16 inşallah tutar bendense yumurta toplandı bekliyorum bugün oskopar yarın bende başlicam Protestan fitil gece 3 tane sabahları Protestan ine
Yakut16 Ozge-Ka peki sizde kasık ve bel ağrısı oldu mu çok belim ağrıyor kasıklarım ağrıyor belim kopuyor resmen
Ozge-Ka Yakut16 ilacı kadındoğum doktoruna bile yazdırsanız karşılamaz malesef. Bende çok uğraşmıştım ama devlet bu ilacı hiçbir şekilde karşılamıyormuş
Yakut16 Selma64 bende uzanıyorum acaba iğne mi yapıyor diye düşünüyorum çokta korkuyorum sizin tutu mu