senoski Yani bebek için bi tehlike barındırır mı acaba? Ya da neden böyle durur bi anormallik falan söz konusu değildir dimi
ballikedii senoski benim bebetoda makat gelişli 33+1 bugün gittik zaten sezeryan olacaktım o yüzden sorun olmadı bizim için ama normal doğum olmuyor genelde makat geliş bebekte belki döner orayı bilemem
Bet1 senoski benim bebeğimde makat geliş doğmuştu sezeryan oldum o yüzden. Şimdi 2. Oğlumu bekliyoruz oda 31. Haftaya kadar baş gelisti şimdi 32. Haftadayim yan dönmüş buda sirtiyla geliyor gibi, benim çocuklar bı değişik 😂