nergismom ben de son bir haftadır bel ağrısıyla sabahın 6 da uyanıyorum. Bir de vajina kısmım çok ağrıyor yürürken yatakta dönerken vs bir kaç gün öncede ayakta çok uzun süre kaldım ayaklarım davul gibi şişmişti. Ödem oluşmasın diye sürekli ayaklarımı yüksekte tutuyorum. Herkes de farklı sıkıntılar, Allah’ım kolaylaştırsın şu sürecimizi