Kızlar merhaba dün geceden beri hafif pembe kahverengi bir leke geliyor onu sürekli sıvı bir akıntı takip ediyor normal bir akıntı değil beyaz sıvı su bugün kontrol vardı çatı. Muayene yapıldı 2 cm açılmam var ara ara sancım ve bel ağrısı var ama doğuma bişey demedi doktor ailem ona göre gelecekler sizce doğumum yakın mı