Ya ben neden böyle oluyorum gündüz rutin ev sil şupur yaptım birazda dışarda dolandım kendimi yormadan yavaş yavaş ama şuan çok kötüyüm çocuk nerdeyse deyimin üzerinde tepiniyor hiç yuruyemiyor yerimden kalkamiyorum akşam olunca böyle oluyorum erken doğum falan olurmu acebaaa şuan değil ama 38 40 i bulamam gibime geliyor