verammmm00 Kızlar bugun sağlık ocağında kan verdim beta 170 çıktı ne kadarlık gebeyim ben şimdi ve ne zaman kadın doğuma gitmeliyim ☺️
ciceklianne verammmm00 ben de 156yla öğrendim 3 hafta demislerdi 🥰 hayırlı olsun beta 1500den sonra kese görünüyor genelde
KayraKuzusu Haftanız son adet tarihinin ilk günüyle hesaplanır betayla hesaplanmaz. Bu arada gözünüz aydın sağlıkla büyüsün inşallah
Bgm10 Beta gebelik haftasını göstermez son adet tarihinin ilk günü baz alınır. İki günde bir kan vererek düzenli artış göstermesi gerekiyor takibini yapın hayırlı olsun 😊
Cekilmezbirkiz 10 gün bekleyip öyle gitmiştim ona rağmen kalp atışını duyamamıştık tahmini 7. Haftadan sonra en net duyuluyor ona göre gitmeniz kesin sonuç almanızı sağlar