moooms doğumdan eve geldiğimde herkes gittiğinde bebeğim beşikte yatıyordu. Bende yatakta uzanıyordum, eşim yanıma gelmişti. Ya bakamazsam, ya sıkılırsam, ya iyi bir anne olamazsam ona yetişemezsem diyip ağlamaya başlamıştım. Eşim geçen onu hatırlattı bana,, o kadar ağlamıştın ki sanki aylardır bunu içinde tutuyormuş gibiydin ama her şeyin üstesinden tek başına geldin,, dedi. Yani sana şunu diyeyim şimdiki endişen, ya da bebeğinle ilk yalnız kaldığında ne yapıcam korkun öyle bir geçiyor ki sen bile anlamıyorsun. Eminim çok iyi bir anne olacaksın, annelik öyle bir şey ki o iç güdü geliyor insana inan bana. Benim uykum mesela ağırdır ama ilk zaman gık dese uyanıyordum, şuan 22 aylık ve 10+6 günlük hamileyim. Oğlumun geçen ateşi çıktı o uykudan bayılan ben sanki saatlerce uyumuş gibi saat başı onu kontrol ettim alarm kurmuş gibi uyanıp durdum. Dediğim gibi annelik kadına direk yükleniyor bence. Canını sıkma kimsenin ne dediğine de bakma, eşin değişmez o değişenler zaten hep öyledir bence. Çok iyi bir anne olacaksın, umarım kolay bir doğumun olur bebeğine sağlıkla kavuşursun 💜