-Mervemom Arkadaşlar ikili test yaptırdığımda bir sorun çıkmadı. Sonrasında ¾ lü testleri yaptırmayı düşünmüyorum. Sizce yaptırmalı mıyım?
minikoannesi123 -Mervemom ikilide sorun çıkmayınca gerek yok dedi doktorum. Detaylı ultrasyona gittim sadece
Emelyetik Kizlar bende şunu sormak istiyorum benim ikili test sonucum çıkmadı daha kan verdim 28 haftalık oldum hala çıkmadı gözüküyor Allah korusun bişey çıkmış olsa detaylida belli olue mu kafamı çok karistiyir
minnakkraker -Mervemom ikilide düşük risk çıktıysa doktorlar genelde diğerlerine gerek görmüyor detaylıya kadar benim özeldeki doktorum istemişti ama yine de yaptırdım mecbur