20+5 günlüğüz bugün detaylı ultrasonumuz vardı çok şükür bir sıkıntımız çıkmadı . Benim hamileliğim çok bulantılı geçiyor daha yeni yeni rahatlamaya başladım . Onun dışında inanılmaz bir kabızlık sorunum var sürekli su içiyorum kefir tüketiyorum ama maalesef kabusum oldu resmen 😥
- Kızım olacak sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 🥰