Kubra00111 Kızlar karnımın sol tarafında batma oluyor yürürken sancım oluyor crp biraz yüksek çıktı sizce sebebi ne olabilir yarın üroloji bölümüne randevu aldım gebe değilim galiba adet gecikmemi bekliyorum adet olursam da 2. Günü hormon tahlili vercem