DamlaKaya29 Kızlar selamlar, ben bugün doktor kontrolündeydim. Doktorum bebeğin suyunun biraz fazla olduğunu söyledi. O an başka sorular sorduğum için aklıma gelmedi eve geldiğimde hatırladım. İçinizde aynı durumu söyleyen oldu mu ? Endişe etmeli miyim ?
Gmz5560 DamlaKaya29 bendede aynı durum var sınırı biraz geçmiş hamur işi şeker kullanmamam gerektigini söyledi doktor 2 haftada 1 kontrole gidiyorum onun haricinde bir durum yok
Bet1 DamlaKaya29 yediğinize ictiginize biraz dikkat ederseniz problem olmaz özellikle şekerli besinlerden uzak durun. Hamur işi, pilav makarna falan da dahil
DamlaKaya29 Teşekkür ederim ama ben olabildiğince şeker yemiyorum zaten ve şeker yüklemesi yapılmıştı onda da temiz çıkmıştım.