nurrr123 Sağlık ocağına aşılar yeni gelmiş ve beni çağırdılar sizde 37. Haftada aşı olursam bir zararı olur mu??
ku4iremmmm- nurrr123 ben 28. haftada ilk tetenozu oldum ikincisi içinde gelmemi söyledikleri tarihte gittim aşı kalmadı deprem bölgesine gönderdik dediler 1 doz aşı seni 1 yıl korur dedi
Mutluemos nurrr123 ben gitmedim açıkçası sağlık ocağında kan testim falan kayboldu bir türlü güvenemiyorum sağlık ocağına başka yerde yaptiracam
nurrr123 ku4iremmmm- ben hiç olmadım onlar da doğuma 1 gün kala bile olsa 1 doz aşı olman lazım dediler ama kararsız kaldım biraz geç kaldılar çünkü
ku4iremmmm- nurrr123 bi tane ol sen yinede nolur nolmaz bebek için doğum hane ne kadar sterizil olsada insanın içi rahat eder en azından bebeğin göbek bağı kesiliyor enfeksiyondan koruyor