Yarın detaylı ultrason muayenem var randevuyu aldığım vakit 18-23 hafta detaylı ultrason muayenesi yapılmaktadir yüksek riskli gebelik yazıldığı için almıştım benim riskli değil doktor zamanı geldiği için yeşil alanı açtı istediğin hastaneden alabilirsin dedi öyle yazincada aldım şimdi sadece yüksek riskli yazıyor acaba muayene etmezler mi beni ayrıca artık başka devlet Hastanesi’nde de alamam zamanı geçiyor ozeldede yaptırmam çok pahali ayrıca bu hastaneden takipliyim off canım çok sıkıldı daha şimdi farkettim yazısının değiştiğinin