En son 6. Haftada gitmiştim, su an 9. Haftadayim. Doktor 13. Haftada gel cinsiyete bakalım dedi. Ama çok merak ediyorum iyi mi, gelişimi normal mi. Bazen olumsuz şeyler de okuyorum burada. Benimki nasil acaba diyorum. Siz bu haftalarda ne sıklıkla gidiyordunuz doktora