Kızlar normal bir durum ama inanın babam hep erkek tarafına bırakır böyle durumları ve babam istediği ismi koymamızı istemiş ve koyduk çok şükür, kızlar babam bana da söylemedi anneme söylemiş Ve ben de çok mutlu oldum çünkü bu ismi babam rüyasında görmüştü hep bahsediyordu torunum olsa koyacağım diye ve çok şükür o isim olacak, ben de eşime ve tarafına söyledim Bir şey demediler sadece yanına ek isim uydurdular oda çok yakıştı, ve babam ismi koymadan önce önce kayınpederime söyledik ne olsun diye pek umursamadılar ben de ısrarla hadi biraz çabuk olun az kaldı isim bulalım hastane çıkışını falan yaptırayım diye kimse oralı da olmadı ki çok şükür olmamışlar ilk torun olmasına rağmen ilgi sıfır o yüzden oğlumun adını babam koydu 🤭 bebeğinizin adı hayırlısıyla"MALİK ENSAR"olucak malik ismini babam istemişti eşimin adı da MUAZ ve onun adını da babam koymuş 😅 akraba evliliği ❤️30+6