Semaa34 Haftamdayım ikizlere gebeyim sabah uyandım tek göğsümden süt geldiğini farkettim sıvı gibiydi emin olmak için sıktım biraz daha geldi normal mi acaba yoksa erken doğum belirtisi falan mı
ballikedii Semaa34 bende de o haftada başladı elleme dedi doktorum doğumu tetiklediğini durduk yere başımıza iş açma dedi güldü bence ellemeyin hiç