Kızlar 16 haftalık hamileyim bu ikinci gebeliğim 3 kilo aldım şimdiye kadar ama kim görse yok göbeğin erkenden çıkmış yok sanki ikiz gibi olmuş diyor moralim bir tık bozuluyor gerçekten ikinci gebeliğim de erkenden göbeği büyüyen oldu mu normal mi kilo alimim sizce ?