incinur0102 Ummuhan64 gebeligimi ilk ogrendigim zaman gittiğim ilk doktordu benim moralimi çok bozmuştu.Genc olmasına rağmen çok sert tavırla cevap vermisti,ağlaya ağlaya odasından çıkmıştım