Burcu-Elisa Haftada belki saçma ama hareketlerini hissettiğini düşünen var mı toplaşın hele😅 Bence olabilir😂
Bir_tirtilannesi Burcu-Elisa bağırsak hareketi buyuk ihtimalle 😅 2. Hamilelik biraz daha erken hissediliyor ama o bile en erken 15.16. Haftada hissediliyor 😇
Burcu-Elisa Evet ama sürekli pıt pıt seğirme tarzı bişeyşer oluyor gaz olsa böle olmaz gibi geliyor devşik 2. Gebeliğim ama bende ihtimal vermiomda birde aklıö olabilir miye gitmiyor değil😂