Linday Merhaba kızlar. 11+2 hamileyim. Bu hafta karnım büyüdü. Bu kadar erken büyümesi normal mi sizde durumlar nasıl? Kilo olarak 2 kg almış görünüyorum.
Aysee1123 Linday Şişkinlikte olabilir ama genelleme yapmak yanlış olur kiminin gerçekten erken çıkıyor. Kilo meseleside aynı şekil kişiye göre değişiyor
ladyax Benim 10. Haftada yavaştan şişmeye başladı şu an 16 haftalık kocaman bir göbeğim var 😂 ama ben kilo almadım daha