Hgemr 37 haftalık olduk şuana kadar 8 kilo aldım ne bi krem nede bi yağ sürmedim bi iki kere hindistan cevizi yağı sürdüm o da evde vardı sürüyim bi dedim 😂 (maşallah) hiç çatlağım yok inşallah çatlamam doğuma kadarda bence yapı meselesi annem ve ablamda çatlamamış iç karın geniş bizde