Hgemr Ncelik Ben de krem almadım sizin gibi düşündüm 🤭 evde zeytinyağı ve hindistan cevizi yağım vardı arada onları sürdüm
Hgemr ozgeya ay ne güzel maşallah 😁 annem çok çatlamış ben de ondan sebep bekliyordum ama az kilo alınca,göbek de küçük olunca belki çatlamam diye umut etmiştim 🤭
ozgeya Hgemr olsun sonuçta kutsal birşey için çatlıyorsun,ben de çatlamış olsaydım takmazdım,kendimi hazırlamıştım çatlamaya 🙈
Hgemr Meltem_goksenin Inşallah çatlamazsınız 😊 35'e kadar ancak gelebildim ben😅 birkaç gündür acıyordu karnım ve kaşınıyordu,kaşımadım ama çatlamış 🤷🏼♀️
Hgemr Melis_tugba kaç kişiye sordum neler neler kullandık yine de çatladık dediler,hele ailede varsa yapacak bir şey yok. Yine tedbiren sürüp daha az çatlamasını sağlayabiliriz😅 züğürt tesellisi işte 🤭🤭 Bebeklerimiz sağlıkla doğsunlar da önemli olan o😊
Melis_tugba Hgemr aynen benim kuzeniminde hic catlagı yoktu dogurduktan iki gün sonra oldu 😁 saştı kaldı
Hgemr Melis_tugba evet bazısı doğumdan sonra belli oluyormuş çatlamadım diyenler doğumu beklesinler öyle sevinsinler derim😅😅
Essraa2 Hgemr aynen katılıyorum tek çatlağım yoktu eve geldim sezaryan olmuştum iki gün sonra duş aldım arkamı bi döndüm popom çatlamış😂 neseki karnımda yoktu ama sezaryand çok filan gerildim heralde anlamadım😂
Hgemr Muhammedamine bir kere çatladı mı devamı gelir diyorlar🤧 4-5 haftam var benim de çoğalır yılancıklar😮
Muhammedamine Hgemr Ben elimden geleni yaptım yinede çatladım 🤷♀️ Umurumda değil evladım iyi olsun çatlayıversin 💃🏻💃🏻
Hgemr mucizemizibekliyoruzz içiyorum aslında,haftasonu biraz ihmal ettim yoğunluktan, karnım da acıyordu evde olmadığım için yağ süremedim hemen çatlamış 😶
Ssseval İlk doğumda 4 küçük çizgim var bakalım bunda neler olcak🙈 benim de göğsüm iyi çatladı normal kapasiteyi aşınca😂
Hgemr Ssseval 😂😂 4 çizgi azmış bunda olmaz inşallah 2.gebeliklerde olmuyor ya da daha az oluyor diyorlar 🤷🏼♀️ görüşleriniz ne zaman çatladı ?