Merhabalar. İkiz gebeyim 7+6 ama ciddi bir sekilde kanama alanim var. Onceden iki düşüğüm var onlarda da boyle kanama alanim olusmustu ama o düşükler sanırım rahmimin T seklinde olmasindandi. Ameliyat oldum simdi ikizlere hamileyim. Kanama alanı küçülen var mı? Bir haftadır o kadar igneye ve ilaca ragmen buyumus. Kesiliyor kahveye donuyor ama bir kac gun sonra tekrar kirmiziya donuyor. Bunu yaşayan var mı?