Gzm__
Hiç bir şey olmuyor verilen ilaçları kullanın lütfen 45 gün önce doğum yaptım ilaçlarımıda hiç aksatmadan kullandım çok şükür zaten çok rahat bir doğumum oldu hiç doğum yapmamış gibi devam ettim ertesi gün hayatıma üstelik sezaryen doğum yaptım dikişlerimin varlığı bile belli değildi ağrı sızı hiç birşey olmadı çok şükür normal doğum yapsam sanki toparlanmam daha zor olacaktı evham yapmayın doktorunuza güvenin sütünüzde gelir hemen inşallah sık sık emzirmeye çalışın kolunuzun altına yastık koyun emzirirken sizinde bebeğinizinde rahatı için. İnşallah sağ salim kavuşursunuz yavrunuza asıl ondan sonra başlıyor herşey 🙈