Sevim Dünden beri sancim var arkadaşlar..35.haftasına giricem yarin..doktor erken doğum belirgin var dedi..açılma yok..ama sandım var..benimle ayni durumu yaşayan var mi ya da bir bilgisi olan..dünden beri çok stresliyim 😥
Kubraderiner Stres yapma canim daha buyuk sikinti uzan dinlen ztn belli haftalardan sonra yalanci dogum sancisini cekiyosun oyle dusun kendini rahatlat Sevim