Merhaba 39+2 haftalık hamileyim bugün kontrolde doktor bebek kanala girmemiş dedi sancım falanda yok açılmayı kontrol etmedi , 40. Haftaya 29 mayısa gün verdi . Suni sancıyla normal doğumu deneriz olmazsa sezeryan dedi . 41. Haftayı beklemeyi doğru bulmuyorum bebek kakasını yapabiliyor dedi.. Suni sancıyla normal doğum yapanlar nasıl geçti süreç ? Dua ediyorum inşallah o güne kadar bebeğim kendi sancımla gelir