Pelinzade Şükür kızlar bebeğimi kucağıma aldım normal doğum yaptım 40 2 Cumartesi sabah sancı tuttu 5 dk bir bir kaç saat bekledim sonra eşimi kaldırdım hastaneye gittik 8 de baktılar sancım çıkmadı açıklıkla pek yoktu istersen yatış verelim dedi evim yakındı YÖK dedim evimde sancımı çekerim eve geldim duş aldım annem geldi görümcem felan akşam altı gibi sofrada bir sancı tuttu apar topar hastane geldik baktılar 6 cm açıklık hemen Doğuma alıyoruz dediler ben şok bir buçuk saaate yakın sancı çektim nst de açılmayı bekledik kendi sancımla 10 cm olunca aldılar çatala iki saatte üç beş ıkınmayla kızım aktı gitti içimden o kadar rahatlıyorsunuz ki anlatamam sonra eşini çıkarmaya çalıştılar biraz bastırdılar tabi içerdeyken çok doğru ıkınma yapamadığım için Bebiş gelirken biraz yırtmış o yüzden içini diktiler eğer doğru yapsaydım kendi açılmamla sıfır dikiş olacaktı sıfır suni sancı çok şükür iki saaatte doğurdum kızımı kesi yok suyum patlamadığı için şiş soktular ama acımıyor ıkınma gelirken sokuyorlar bir şey hissetmiyorsun sadece su boşaldı iç dikmeyide iğneyle uyuşturuyorlar sinek ısırığı gibi oda acımıyor kızlar biraz hissediyorsun sadece ıkınmaktan makatım acıyor sadece dikiş bile o kadar acımıyor yani zorlanıyorum oturup kalkarken ama olsun cennet kokulum yanımda çok şükür rabbime darısıda sizlere kızlar hepinize hayırlı doğumlar bir sonraki postum hastane şartları olacak orda Doğum yapacaklar için bilgi vereceğim 🙏
Zeynozeyyo Pelinzade sağlıkla büyüsün iaşllh 🙏40 haftalık olduk bizde daha acılma yok iaşllh bu kadar rahat olur hayırlı kandiller
mhtp18 Pelinzade masallah canım Allah analı babalı büyütsün inşallah 😊 İlk dogumunuz muydu ve evde cekilen sancılar 6cm olana kadar siddeti nasıldı benim de 39+6 o yuzden merak icindeyim 🙈
Tirtisin-annesi Pelinzade dogumdan once yada hamilelik boyunca kolay dogum icin yaptiginiz bize,onerebileceginiz seyler var mi. Bide sancilarin siddeti nasildi 6cm e kadar evde nasil dayandiniz ilk dogum mu 😁
Pelinzade mhtp18 benim direk 5 dk bir yokluyordu anneme eşime her sancı geldiğinde belimi ovduruyordum yatarak zor yatağın kenarında bacaklarımı açarak duruyordum dayanamayınca gittim
Pelinzade Tirtisin-annesi yok doğru düzgün bir şey yapmadım yürümeye çalışıyordum sadece sancılarım çok aşırı değildi zor du ama Doğuma giderken daha zorlaştı
Pelinzade Tirtisin-annesi ilk doğumdu çok korkuyordum bir de özel hastane olmayınca başıma ne gelcek endişesi vardı rabbim yardım etti