Merhabalar allah nasip ederse 3. Cocugumu alicam kucagima su an 31. Haftamdayim bugun kontrolum vardi ve doktorum 37. Haftanin dolmasiyla sezeryan yapacagini soyledi 3. Oldugu icin riske atamam dedi aranizda 3. Sezeryani olan oldumu kacinci haftada gerceklesti fikir verirseniz cok sevinirim