Merhaba 8. Haftada kanamam olduğu için 2 dra gidiyordum biri çok riskli görüyor diğeri herşey normal diyordu riskli goren istedi benden bu testi ama ben diğerine güvenip yaptrmadim gayetde sağlıklı devam ediyor gebeligim.brnce gerek yok telaslandiriyorlar.