Hamiş annelerim merhaba. Ben şu an hamileliğimin başındayım ve daha önce bir sağlıksız gebeliğim bir de kimyasal gebeliğim oldu. Yine bir şey olursa diye inanılmaz bir korku var içimde. Hamilelerin duası kabul olur derler, bebeğimin sağlıklı doğup sağlıklı büyümesi için dua edebilir misiniz? 😢💜 (İsmim Gizem Arslan) Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏