bsraa16 Anneme bu şekilde mesaj gelmiş mail atılması gerekiyormuş sanırım tekrar gelip bakmaları için yoksa yararlanamayacakmış. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı nereye mail atılıyor acaba