gulgulsen ben yürüyüş yapamıuorum çünkü köpek fobim var. mahallemizde de fazlasıyla başıboş köpek var bir sefer grup halinde bir çocuğu kovaladıklarını gördüğümden beri yalnız evden çıkmıylrum. yürüyüşü endokrin uzmanım da öneriyor ama yapacak birşey yok. kokrudan bebeğime birşey olmasındansa yürümemeyi tercih ediyorum açıkçası