beyzacmvrc babyasyanil pek önerilmiyor dip balıklarını yemeyin diyolar civa miktarı fazla olduğu içindi galiba ama bir kereden de bişey olmaz :) çok yememek lazım sadece benim bildiğim
rumeyshaan babyasyanil diyetisyenim ton baligi tuktebilirsin demisti dip ve buyuk baliklari tuketmek sakincali sadece
Fuhrer Onun yerine dondurulmuş somon balığını fırına at yağ koyma pulları hemen çıkıyor salataya onu kat daha sağlıklı
babyasyanil beyzacmvrc bende normalde çok tüketmemde eşim rica etti yemeden önce sorayım dedim bi çatal alırım o zaman bi yerim şişmesin😅
Fuhrer babyasyanil rica ederim. kesin denemelisin sakın 1 taneden fazla tüketme protein yoğun olduğu için midende tepkimeler yapabilir ☺️
Mlkengn Dip balıkları normalde önerilmez ama konserve ton balıkları civa oranı azaltılmış şekilde oluyor zaten. Yani bir zararı olacağını sanmıyorum, bende çok severim ama yine de bi doktorunuza danışın bence
Gulden91 Valla benim 30.haftada 1400 gr protein bas diyo salatalara ton balığı ekleyelim dedi 2 hafta et tavuk balık basıyoruz bakalım haftaya Salı kontrol 😀