Kızlar merhaba,
Ben 30 haftalık hamileyim ve maalesef 2 hafta önce hamilelik diyabeti çıkıverdi.. 1 haftadır insülin kullanıyorum çünkü sabah açlık şekerim ortalama 110-120 çıkıyo kahvaltıdan bir saat sonra 140larda oluyo.. günün geri kalanında sıkıntı yok normal çıkıyo.. kahvaltı da genelde 1 dilim siyah ekmek, 1 dilim kaşar veya beyaz peynir, bol yeşillik (salatalık, roka, maydonoz, dereotu) ve bazen 1 tane yumurta yiyorum.. insüline sadece akşamları 5 dozla başladım şu an 9 dozdayım bu akşam 10 vurcam.. doktorum sabah aç karnına 95 altına düşene kadar arttır dozu dedi.. bu sabah açlık şekerine başka ne yapabilirim ki 🤷 hamilelik diyabeti olanlar beslenmede nelere dikkat ediyosunuz? Sürekli insülin dozunu arttırmak istemiyorum açıkcası..