Herkese merhaba 35+1 bugün ve ilk NSTye girişim. Bebişin hareketleri çok yoğundu. Doktor alttan muayene etti ve 2 cm açılmam olduğunu ama 36. haftaya ulaşmamız gerektiğini söyledi ve kasılmalarımı erteleyecek bir hap verdi iki gün sonra tekrar NST var. Doğum yakın mı tecrübeli annelere sormak istiyorum. Bir de alttan muayene olduktan sonra leke leke de olsa yarım gün kanamam oldu normal mi sizce?