Selam kızlar. Ben 33+2 haftalık hamileyim. Dünden beri bebeğim haraket ettikçe sanki vajinamda hissediyorum. Karnım da düşmedi aşağıya,doğum kanalına mı girdi bilmiyorum.Bugün tüm gün ayakta durdukça ağırlık düşüyordu sanki aşağıya doğru. Doktorumla konuştum kızımı emzirdiğim için kasılmalar oluyor rahimde o da bebeği aşağıya itiyor dedi. Bu haftalarda böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?Erken doğum riskim varmış. Böyle bir durumda kaç haftanızda doğum yaptınız?