Tiiffany Merhaba bayanlar Süreci size yazıcam.biraz ayaklanınca. 3.sezaryan oldum. Ama normal dogum yapmısım gibi sürekli alttan gelen giden parmak atıyor neden böyle 🫣ilk kez dogumda böylesi oluyr
Tripkolikkkiz Sezeryan oldum ne hamileliğim boyunca nede doğumumda alttan muayene olmadım. Ters Bi durummu var acaba ?
Tugraseda Tiiffany a aaa bende ilk kez duyuyorum size söylemedikleri bişe mi var yoksa karıştırıyolar mı sizi ne bilim gerci sezeryan pansumanınızı görmemeleri imkansız