Rukiye1 Bende çok endişelenmiştim hatta ilaç bile istedim ilaç uygun görmüyorum bebeğe geçmesi gerek yok normale dönecek dedi dönmeye başladı çok şükür. Iyiyi düşünün tüm doktorlar yüksek olursa problem olur diyorlar geri kalan cok onemli degil Sadece seni yorgun birakabilir demişti doktorum. Ama O yorgunluklar bile geçti resmen :)