BurcuArya35 Kızlar 17+1 haftalığim 2. Gebeliğim 3-4 gündür pıt pıt hissetmeye başladım bebeği ama bazen uzun süre hissetmiyorum korkuyorum bu şekilde düzensizlik olması normal mi