Slnuzn1 canım seni korkutmak istemem ama bejım 7 yasında özel gereksınımlı kızım var serbral palsı hastası epilepsi artı işitme kaybı var mıkrosefalı var anne karnında iken bu enfeksıyonu geçirmişim benden bebege geçmiş enfeksıyona dayalı bu sekılde özel gereksınımlı oldu ben 2016 senesinde dogum yaptım bana sonlandırmayı önerdiler 7.ayımdaydım ben kabul etmedım sımdı tıp nasıl ilerliyor pek bilgim yok qma inşallah bişi olmaz bebeğinize